freaksbynature.blogg.se

Den här bloggen handlar om oss, Sofia och Kenny, och en titt in i våra liv och våran strävan efter en hälsosam livsstil. Den kommer till största del handla om våran vardagliga träning, men även om livet i stort. Enjoy!!!

Äntligen

Publicerad 2015-03-05 19:29:12 i Allmänt,

Vi har haft våran första gemensamma vecka i vår nya lägenhet, som är jätte fin och mysig. Vi har även blivit medlemmar på ett gym/ badhus så vi har kunnat träna ihop hela veckan! Igår vart det ett dubbelpass för mig (Sofia) med cardio och core på dagen och sen simmade vi ihop på kvällen. För övrigt har det blivit 2 dagar ben denna vecka och en dag överkropp.

Härom kvällen tog vi en liten löprunda i mörkret och shit vad dålig kondition jag har nu! Märks att all fokus har legat på att bygga. Ska ändra på det nu. Minst 2 dagar med intervaller ska jag köra. 
Igår använde jag mig av crosstrainer, cykel och löpband, med samma upplägg på alla, 30 sek ös/tungt och 90 sek jogg/ lättare motstånd.

Det bästa med denna lägenhet är: BADKAR!!! Yes! Här har jag spenderat en stund varje dag, med en bra bok. Bästa avkopplingen :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FreaksByNature

Den här bloggen handlar om oss, Sofia och Kenny, och en titt in i våra liv och våran strävan efter en hälsosam livsstil. Den kommer till största del handla om våran vardagliga träning, men även om livet i stort. Enjoy!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela