freaksbynature.blogg.se

Den här bloggen handlar om oss, Sofia och Kenny, och en titt in i våra liv och våran strävan efter en hälsosam livsstil. Den kommer till största del handla om våran vardagliga träning, men även om livet i stort. Enjoy!!!

Mobilblogg

Publicerad 2015-01-06 16:38:49 i Allmänt,

Sitter i ett relativt lugnt Gävle på Waynes med Kenny. Tar en latte och skriver nya träningsscheman.

Min rygg börjar kännas återställd och jag är sugen på en nystart! 
K letar boende för fullt i Stockholm som ska funka för oss båda. Det är snart dax att lämna Gävle bakom oss, och vi ser fram emot det :-)

I morgon ska jag på arbetsintervju i Uppsala. Bra tider och förmåner, hoppas på det så länge. En helt ny uppfräschning av livet är vad som behövs nu!
Ryggpass på gymmet nu om en stund. Det första för mig på många veckor, så hoppas ryggen jobbar med mig ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FreaksByNature

Den här bloggen handlar om oss, Sofia och Kenny, och en titt in i våra liv och våran strävan efter en hälsosam livsstil. Den kommer till största del handla om våran vardagliga träning, men även om livet i stort. Enjoy!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela