freaksbynature.blogg.se

Den här bloggen handlar om oss, Sofia och Kenny, och en titt in i våra liv och våran strävan efter en hälsosam livsstil. Den kommer till största del handla om våran vardagliga träning, men även om livet i stort. Enjoy!!!

Sistone

Publicerad 2015-02-22 22:00:50 i Allmänt,

Halloj!
 
Genom förkylningarna de senaste veckorna har jag fått ihop några styrkepass iaf. Veckan som gått har Kenny bott hos mig, och vi har kunnat träna lite ihop =)
Jag saknar verkligen att ha ett flow på gymmet, men nu har jag alla träningsredskap hemma hos mig, så dom veckor jag har Saga oh inte hinner till gymmet efter jobbet ska jag tvinga mig till lite squats och marklyft hemma i vardagsrummet.
Jag har SÅ svårt för hemmaträning. Hur är det för er? Kan ni träna hemma i vardagsrummet? Jag får inte till drivet eller engagemanget alls.
 
När jag bara tränar lite på måfå så brukar det oftast bli ben och rygg. Men det har även tränats axlar, bröst och triceps under veckan. Snart snart ska jag hård dra kosten med. Vet att jag borde börja direkt, men jag har mina skäl till varför det inte riktigt går.
Ska återigen försöka uppdatera bättre här. Dock vet jag inte om vi ska blanda in mera vardag och allmänt i bloggen, eller bara hålla oss till träning.... kommentera gärna vad ni tycker, det går att vara anonym =)
 
Hoppas helgen har varit bra för er, min har varit helt ok! Var å kollade på och fick en lägenhet med Kenny igår. Då kan vi släppa den strävan, check! Haha. Berättar mera sen.
 
The Team FBN!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FreaksByNature

Den här bloggen handlar om oss, Sofia och Kenny, och en titt in i våra liv och våran strävan efter en hälsosam livsstil. Den kommer till största del handla om våran vardagliga träning, men även om livet i stort. Enjoy!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela