freaksbynature.blogg.se

Den här bloggen handlar om oss, Sofia och Kenny, och en titt in i våra liv och våran strävan efter en hälsosam livsstil. Den kommer till största del handla om våran vardagliga träning, men även om livet i stort. Enjoy!!!

Hello lilltle ones!

Publicerad 2015-04-13 11:32:58 i Allmänt,

Ligger å slöar i soffan hemma i Knivsta. Masade mig upp kl 6 i morse, eller jag fick en gullig väckning av Kenny som jag hade beställt kvällen innan ;-) Gjorde mig iordning för att jag skulle in på arbetsintervju i Uppsala 8.30. Tågen krånglade och jag fick ta ett senare tåg och gömde mig på toaletten för tågkonduktören eftersom jag inte hade biljett till det tåget. Väl framme vid hissen vid kontoret får jag ett mail om att tjejen som ska intervjua mig satt fast i Stockholm pga tågfel. 

Så det var bara vackert ta en kaffe i solen och åka hem sen igen. Skit. Bokade om tiden till i morgon ist :-) 

Nu ska jag slöa ett tag, käka, ta långpromenad med Frankie, möta upp K efter jobbet och gymma! Blir en bra måndag iaf ;-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FreaksByNature

Den här bloggen handlar om oss, Sofia och Kenny, och en titt in i våra liv och våran strävan efter en hälsosam livsstil. Den kommer till största del handla om våran vardagliga träning, men även om livet i stort. Enjoy!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela