freaksbynature.blogg.se

Den här bloggen handlar om oss, Sofia och Kenny, och en titt in i våra liv och våran strävan efter en hälsosam livsstil. Den kommer till största del handla om våran vardagliga träning, men även om livet i stort. Enjoy!!!

Deff!

Publicerad 2015-04-11 17:16:20 i Allmänt,

Nu är våren här och det innebär Deff för många, Kenny brukar köra på det och för mig blir det första gången. Har aldrig känt behov av det tidigare. Jag räknade ut min totala energiförbrukning på en dag, och drar av ca 500 Kcal från det i den dagliga kosten. Tänka mycket grönt och mycket protein. Jag ska ligga på ett intag av ca 1500 kcal/dag. Men jag tänker unna mig en liten gotta dag i veckan, men då inte genom att vräka i mig, utan kanske choklad lr glass på typ 300 kcal. Nu väger jag ingen mat å tramsar, utan det blir höftningar. 
Mer vatten ska intagas oxå! 

Nu är vi äntligen på bättringsvägen båda två efter att ha haft varsin djävulsk   förkylning i typ 2 veckor, och jag har gymmat 2 dagar. Idag var det överkropp,  jag körde typiska "grabbiga" övningar. Bänkpress, hantelpress och chins (haaaatar chins). Dock med inte så grabbiga vikter, hehe.

Skönt å va igång igen!

Protein med vatten, inte lika gott :-(



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FreaksByNature

Den här bloggen handlar om oss, Sofia och Kenny, och en titt in i våra liv och våran strävan efter en hälsosam livsstil. Den kommer till största del handla om våran vardagliga träning, men även om livet i stort. Enjoy!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela