freaksbynature.blogg.se

Den här bloggen handlar om oss, Sofia och Kenny, och en titt in i våra liv och våran strävan efter en hälsosam livsstil. Den kommer till största del handla om våran vardagliga träning, men även om livet i stort. Enjoy!!!

Hej Och Välkommen!

Publicerad 2014-10-19 15:47:34 i Allmänt,

Vi är ett par som har beslutat oss för att starta den här bloggen ihop, där vi kommer dela med oss av våran vardagliga träning men även av lite tips och knep.
Vilka är vi då? Här kommer en liten kort presentation av oss bägge:
 
SofiaJag är en tjej på 28 år, som lever lite av ett dubbel liv, där jag varannan vecka bor i en liten håla kallad Tärnsjö och har en lägenhet eftersom jag har en dotter på 8 år som går i skolan och har sitt liv där. Resterande veckor bor jag med min pojkvän, som är den andra delen av den här bloggen, just nu i Gävle.
Jag provar mig fram med träningen, letar efter de bästa övningarna, agerar "elev" åt Kenny som är PT och har som mål att få en starkare core, mera massa och bli smidigare.
 
 
 
Kenny:  Och jag är en kille på 33 år som lever lite som en rullande sten. Har bott överallt och hämtat inspiration från kampsport, dans, och styrketräning. Just nu är jag bosatt i Gävle men hoppas på en flytt till storstaden snart.
Är väldigt rastlös av mig så tycker alltid om att utmana mig själv genom små eller stora äventyr.
Har förutom min väldigt vackra flickvän, en liten vapendragare som heter Frank. Han är en Chihuahua blandis som följer mig överallt. Mitt mål just nu med träningen är att få bukt med mitt väldigt allvarliga sockerbehov och bli mer funktionellt rippad.
 
 
Vårat gemensamma mål är att komma i vår livs form och hela tiden variera oss och vår träning, på så sätt blir det aldrig tråkigt!
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-10-19 16:31:25

Ska bli kul att följa eran blogg ! Kram.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FreaksByNature

Den här bloggen handlar om oss, Sofia och Kenny, och en titt in i våra liv och våran strävan efter en hälsosam livsstil. Den kommer till största del handla om våran vardagliga träning, men även om livet i stort. Enjoy!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela