freaksbynature.blogg.se

Den här bloggen handlar om oss, Sofia och Kenny, och en titt in i våra liv och våran strävan efter en hälsosam livsstil. Den kommer till största del handla om våran vardagliga träning, men även om livet i stort. Enjoy!!!

Beautiful Nature

Publicerad 2014-12-16 21:06:12 i Allmänt,

Ibland behöver man bara skippa gymmet några dagar och.... haha, not! Nä, men jag lyckades för precis en vecka sen skada mig under träningen, då det vart goodmornings och tunga marklyft, någonstans däremellan fick jag en pisksnärt i ländryggen som av någon onödig anledning bara blir värre. Det gör ONT att röra armarna, sanslöst :-/
 
Men skam den som ger sig! Jag ignorerade detta i 3 dagar och tränade andra muskelgrupper helt enkelt, men efter cardion i lördags fick jag erkänna mig besegrad, jag gör bara saken värre. Så nu har jag varit gymlös i några dagar. Vet knappt hur jag ska bli av med energi och kunna somna på nätterna, så jag väntade in min dotter i e.m, kokade choklad och tog ut oss i skogen :D Kom fram till att jag ska ta mig dit i morgon med, helt ensam, och bara lyssna....på intet.
 
 
Vackert va?
 
 
Vintern, frosten (och snö framför allt) är underbart. Ska ta med mig K till fina Hemlingby nästa vecka och dricka O´boy ;). Dagens tur vart iaf lyckad och mysig, med en massa mor- och dottersnack (Det rymmer SÅ mycket tankar i en förstaklassares lilla hjärna) 
I morgon ska jag ta en tur till naprapaten, be om råd, och förhoppningsvis köra ett lättare pass på gymmet, utan någon belasting på ryggen.
 
                                                                                 Lika?? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FreaksByNature

Den här bloggen handlar om oss, Sofia och Kenny, och en titt in i våra liv och våran strävan efter en hälsosam livsstil. Den kommer till största del handla om våran vardagliga träning, men även om livet i stort. Enjoy!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela