freaksbynature.blogg.se

Den här bloggen handlar om oss, Sofia och Kenny, och en titt in i våra liv och våran strävan efter en hälsosam livsstil. Den kommer till största del handla om våran vardagliga träning, men även om livet i stort. Enjoy!!!

Det går ju sisådär

Publicerad 2015-01-27 17:53:09 i Allmänt,

Jag vet att vi inte underhåller här som vi hade tänkt, men det är typiskt oss, över euntiastiska när vi påbörjar något ;-)
 
Jag körde ett skönt rygg/benpass idag, med flås som uppvärmning. Det vart marklyft, breda latsdrag, ländres, sumosquats och donky kicks i cable. Lite lagom =)
Anledningen till att jag hann träna idag var att både jag och Saga hade ledigt från jobb å skola för att åka in till akademiska sjukhuset för en hörseltest för Saga. Vi var hemma till tolv igen, så jag hann med mycket idag. Allt utom att äta! Så nu ska jag dra ihop en kycklinggryta ala Thai här.
 
Jag måste komma på ett bra flyt när det gäller träning. Tack vare att gymkortet i Gävle har gått ut så vart det inte mycket till träning förra veckan heller, och det känns av när jag är på gymmet. Marklyft var en evighet sen jag körde, 2 månader tror jag, så det var tyngre än vanligt. Sänkte vikten och körde flera reps i stället. Och stel blir jag!! Haha, vad faan?? 30 är nära nu, vart 29 år fyllda i början av Januari. Hade ju tänkt mig starta det nya året med buller å bång på gymmet, men det vart tvärtom. Lite ångestframkallande. Ska dom där magrutorna fram till juni lär jag få bukt med det här ;-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FreaksByNature

Den här bloggen handlar om oss, Sofia och Kenny, och en titt in i våra liv och våran strävan efter en hälsosam livsstil. Den kommer till största del handla om våran vardagliga träning, men även om livet i stort. Enjoy!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela