freaksbynature.blogg.se

Den här bloggen handlar om oss, Sofia och Kenny, och en titt in i våra liv och våran strävan efter en hälsosam livsstil. Den kommer till största del handla om våran vardagliga träning, men även om livet i stort. Enjoy!!!

TIGHTS

Publicerad 2015-02-27 09:37:28 i Allmänt,

Det har blivit en otrolig klädhysteri i träningsvärlden. På gymmen är det färgglada ben överallt, ialla fall på tjejerna. Jag behöver själv utöka mitt förråd av kläder och har nu på morgonen surfat runt och hittat några favoriter. Det första paret har jag önskat mig lääänge och i morgon ska jag banne mig söka uppsala runt och köpa dom ;)
 
 
 
Dom sista med klassiska ränder är oxå ursnygga. Ett litete tips: Har man liten stuss, som jag, så är ljusgrått riktigt bra för att framhäva storlek och former.
Det negativa med färgen är att blir du lätt svettig (som jag, haha) så framhävs även det :P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FreaksByNature

Den här bloggen handlar om oss, Sofia och Kenny, och en titt in i våra liv och våran strävan efter en hälsosam livsstil. Den kommer till största del handla om våran vardagliga träning, men även om livet i stort. Enjoy!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela