freaksbynature.blogg.se

Den här bloggen handlar om oss, Sofia och Kenny, och en titt in i våra liv och våran strävan efter en hälsosam livsstil. Den kommer till största del handla om våran vardagliga träning, men även om livet i stort. Enjoy!!!

we promise to be better

Publicerad 2014-11-27 17:27:15 i Allmänt,

Idag har vi haft en heldag med en massa ärenden. Vi började i morse i Gävle och rände fram å åter med papper, och sen tog vi tåget till Uppsala där jag, Sofia, har haft en intervju och sen har vi strosat i stan. Ätit gott och fikat. Nu rullar vi just ut från stan mot Gävle igen. Jag gillar Uppsala. Runt juletider älskar jag storstäder, ju större ju vackrare.

Nu är saken iaf biff, Kenny kommer i början av nästa år flytta till Stockholm, vilket ger mig tillgång till den vackra staden med. Gävle blir ett minne blott, och ärligt talat så har den staden gjort sitt för oss, det blir skönt :-)

Träning då. Jag har iaf denna vecka inte tillgång till gym, och jag är som jag tidigare nämnt urusel på hemmaträning. Det är sååååå tråkigt. Och när K promenerar till gymmet på kvällen känner jag mig ensam å övergiven, haha. Han håller till på ytterligare ett nytt gym, där det tydligen finns ett hav av ben-maskiner! Jag älskar ben-maskiner! 
Jag har kommit fram till att jag gillar att träna överkropp med fria vikter, och underkropp med maskiner. 
Näst nästa vecka ska jag köpa ett kort där. Denna vecka får jag hålla inne med gottigheter ;-)

I vilket fall ska vi skärpa till oss. Bloggen ska uppdateras oftare! Punkt :-D


C ya! 

Kommentarer

Postat av: linda

Publicerad 2014-11-27 17:35:10

När kan man få se lite mer lättklädda pics ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FreaksByNature

Den här bloggen handlar om oss, Sofia och Kenny, och en titt in i våra liv och våran strävan efter en hälsosam livsstil. Den kommer till största del handla om våran vardagliga träning, men även om livet i stort. Enjoy!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela